7/24 Teknik Servis




  1. Teknik Servis – 7/24

    Medikal Teknik Servis keşif çalışması (Telefon ya da yerinde müdahale)

    Teknik Servis, Cihaza ait tüm yazılım ve donanımın envanterini (marka, model, seri no, iç donanım, ek donanım) arıza sistem haritasını çıkarır.


  2. Müdahale

    Arıza çağrı bazında veya bir destek ihtiyacı altında verilen hizmetler aşağıdaki kriterler dikkate alınarak müşterinin istediği servis seviyesi sağlanır:


  3. Yerinde Servis

    Arıza tespit ve onarımı sözleşmede belirtilen mekânda yapılır. Eğer gerekli görülürse, ilgili sistem, ücretsiz olarak, Teknik Servis bünyesindeki servise alınır ve onarımı tamamlandıktan sonra alındığı mekâna geri götürülerek teslim edilir.


  4. Kesin Süreli Servis

    Arıza tespiti ve donanım onarımı belirtilen sürede tamamlanır. Bu süre iş günlerinde, 2, 4, 8 veya 24 saat olarak seçilebilir. İstanbul dışında aynı süre 2 iş günüdür. Arıza ile ilgili çağrı, çalışma saatlerinde yapılır. Servis süresi, arıza çalışması yapıldığı anda başlar.(Hava Limanı Bulunan İllere 24 saat içerisinde müdahale edilir.) Firmamız Türkiye Genelinde 24 saat içerisinde cihaz arızalarını yerinde tespit ve giderme taahhüdünü vermektedir.


  5. Taşınabilir Donanım Servisi

    Cihazların başlıklarını kapsar. Bu başlılar steril ve toz bulunmayan teknik servis odalarında açılır ve onarımı yapılır. Bu tür onarımlar cihaz ya da başlık garanti kapsamında olsun ya da olmasın merkeze alınarak tamir edilir. Tamir süresi 48 saati geçebilecek ve garanti kapsamında olan başlıkların yerine tamir süresince Demo(Konsinye) Başlık müşteriye gönderilir.


  6. Kuruluş Altyapı

    Teknik Servis Cihazın Kurulum aşamasında gerekli elektriksel ölçümleri yerinde yapar ek sistem değerlendirmesi yapılarak Ups cihazının gücünü tespit eder. Şebeke Topraklaması ölçülür. Ölçülen değere göre sistemin sağlıklı çalışıp çalışmayacağı değerlendirilir.


  7. Koruyucu Bakım

    Teknik servis Personeli yılda bir kez cihazın bakım ve kontrollerini yapar. Değişmesi gereken sarf malzeme varsa yetkili onayı ile değiştirir.

    Bakım periyodları, müşterinin isteğine, çalışma ortamının kirliliğine, kullanıcıların bilgi seviyesine ve kullanım ağırlığına, sistemin yetkili servis tarafından kurulup kurulmadığına, imalatçı firmanın tavsiyelerine ve Teknik Servis standartlarına uygun olarak tespit edilir. Her bakım ziyareti sonunda, müşteriye sistemin o anki çalışma konumu ve ileride karşılaşılabilecek sorunlar ile ilgili yazılı bir bakım raporu verilir.


  8. Teknoloji Danışmanlığı

    Teknik servis Sorumlusu mevcut sistemlerinin ve bunlara ait yan ürünlerin ya da yeni üretilmiş olan cihazlar ile ilgili bilgileri firma yetkilisine bildirir ve danışmanlık yapar.